fredag 1. oktober 2010

Bare måtte.......

 Klarer ikke la være..... Bare MÅ hvise frem mine favoritter fra A&C..
Den store brosja har jeg på Ola-jakka mi....øredobbene i øra...eh...javel! Lurt... Og armbåndet er snart slitt ut...men da kjøper jeg meg bare et nytt!! Sånn er det når man bader i de diggeste smykker hver eneste dag på jobb.. Man skal være passe idiot om man søker ny jobb da. Så jeg blir til jeg legger meg i penalet..helt klart!!
Så det ville derfor vært finfint om du også kom med lommeboka å bidro litt i kassa...slik at jeg beholder jobben..



 Disse øredobbene er et must.
De er bare helt rå....
 Dette armbåndet sover jeg nesten med om natten... Akkurat som om det ikke er normalt lissom??!!
Mulig det kan se litt mye ut med alle disse "kjettingene" som dingler.. Men de er faktisk ikke i veien... Bland dette med flere armbånd...så skal du få se hvor kult det blir. Har enda ikke fått noe annet en gode kommentarer på det...

Så hadde jeg vært deg,så hadde jeg tatt rennafart så fort jeg kunne inn på A&C på Farmandstredet.. Plukka det ned fra veggen..gått til kassa..finni frem kronarsene..betalt til den hyggelige(!) damen bak kassa...og gått happy hjem.. SÅ enkelt kan det faktisk gjøres!! Jada.......



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar