mandag 1. november 2010

Bytte klær er en genial greie....

 ..det å ha bytteparty er helt genialt! Man møtes på avtalt sted og tid...tar med seg det man ikke vil ha,fordi man har gått lei..eller ikke passer inn i det mer.. Vi tar med alt fra klær,sko,vesker,belter,knagger,vaser,gardiner, smykker...osv.. Ta gjerne med litt sanhetsserum når du skal på bytteparty....da blir det som regel ekstra stas...fnis...hihi...!! Vi jenter forvandles til noen kaklende høner..og sloss om bl.a klær man egentlig ikke passer...men fordi man sånn helt plutselig(?!) tror man både passer og kler det..hehe.. Tro meg når jeg sier at jeg har ledd godt av meg selv da jeg har sett igjennom fangsten dagen derpå..hvor jeg ikke helt skjønner hva jeg tenkte med..da jeg tok den genseren..eller den buksa... Så jo ut som om noen hadde spytta den på meg...hehe....
Bytteparty`s er en utrolig sosial greie..i tillegg superkoslig! Du treffer mange spennende og ikke minst fantastiske venninder. (Gutta holdes helt klart utenfor ett slikt party..) Du får nok ikke akkurat den mest sosiale hygga ved å stuffe klærne eller annet shit i en grønn "container" som det står U.F.F på... Man setter seg lissom ikke utenfor der å tar seg en klunk..for så å prøve de klærna..eller skoa man finner.. (Men kanskje det er der man bør møtes neste gang..hehe...mer der det kommer fra..hehe)

Så om du er en av dem som ikke har prøvd ut ett bytteparty..DO IT!!
Du kommer til å bli superhekta...slik mine venner og jeg har blitt.
Noen av oss har holdt på med dette i mange år allerede..men får stadig nye inn i varmen..... Det beste med dette er jo at det koster ingenting!
Det er jo bare saker og ting man egentlig skulle/ville kaste alikevel som man gir bort... Jeg koste meg ihvertfall en hel masse i helgen...hvor jeg fikk græbba til meg en hel masse fiffi...Storfornøyd!!
Jeg går nå bare rundt å smiler av fangsten min!
Thanks jenter....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar