tirsdag 5. oktober 2010

Sender en takk til broder`n.....!!

 Jeg har ingen planer om å lage en sånn interiør-blogg. De er det nok av...
Dette er kun for å gni det ekstra inn til broder`n...

Da vi var på middag..får godt blanda med kål..på søndag. Spurte min kjære lillebror om jeg ville ha et gammalt bord av han...ellers gikk det på skrapen.
Hmm..klart jeg ville! Med litt Bengalack og en pensel...vips,så ble det så godt som nytt.... Sendte så et bilde av ferdig resultat tilbake til han idag...
Kjente at han knurra...og angra..hihi.....gjennom telefonen...
Jaja.....kanskje han tenker seg litt bedre om neste gang han gir bort noe!


Så tuuuuusen takk Mats!!! Me love you.....

Dersom det er noen andre der ute som er like smart som broder`n...og som er keen på å gi bort noe som jeg kan pusse opp...så si ifra!
Alt kan fikses på......
Lurer litt på om ikke jeg skal sende et bilde til av ferdig resultat til han...å si:
..obs...sendte visst til feil....!!!...hihihi......

2 kommentarer:

  1. Imponert...blei skikkelig lækkert jo!
    Skjønner godt han angret,hihi!

    SvarSlett
  2. Han kan angre så mye han vil..men han får det helt klart IKKE tilbake..hihi..

    SvarSlett