søndag 10. oktober 2010

Jeg tror jeg dævver a latter.....

I 2010 er det ikke bare damer som bruker push-up-og hold-in-undertøy...neida.. Vi har tidligere sett korsett som skal gi menn inntrykk av en flatere mage,og nå kommer boxeren som skal framheve utstyret både foran og bak... Dette kan da ikke være sant... Jeg sitter her å humrer for meg selv. Ser dette lissom litt for meg...hehehe
Den nye boxertypen har fått navnet Bodymax,og det er den britiske kjeden Marks & Spencer som lanserer dette "fantastiske" produktet. Undertøyet kommer i to forskjellige modeller, som har hver sin funksjon. Den ene modellen, «Rumpeløfteren», skal gjøre som navnet tilsier – og ifølge produsentene selv løfter den rumpen cirka 20 prosent.
Den andre modellen har Marks & Spencer valgt å kalle «Frontal forbedring». Med en liten integrert hylle på innsiden av boxeren, skal den gi en synlig forstørrelse på omtrent 38 prosent,det melder i alle fall produsentene selv.. Dægger`n..det er mye det!!!!!

Boxertrusen, som blir lagt ut for salg denne måneden, ble utviklet etter at salget av hold-in-undertøy for menn tok av for fullt. Marks & Spencer tror push-up-boxeren kan bli like populær.
– Jeg må jo tro at dette kan være en kul greie der og da...men ikke når du først skal showe frem ekte vare...vips,så faller det ut en liten slapp tyggistiss....my god!! Latter... Du tror du har fått prinsen med DEN kølla og halve kongeriket....og så er sannheten egentlig den at du blir så lurt som du aldri har blitt før...hehehe... Nei,gutter...hold dere til den gode gamle boxern...PLEASE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar