mandag 13. desember 2010

Dette er bare så syyyykt kult....tro meg!!!

 
 
A&C+Fam Irvoll=Sant...
14.februar lanseres smykkekolleksjonen Fam Irvoll har designet
i samarbeid med A&C.
Smykkene er designet for både jenter og gutter som gjør som de vil!
Jenter og gutter,som gjennom farger og humor..evner å skape en genuin stil... Kolleksjonene består av fargerike smykker preget av Fam Irvolls elleville og originale design..og inkluderer ørepynt..kjeder..armbånd..brosjer og ringer.
GLED DERE!! Den er bare helt rååååå ♥♥♥
 
Ikke nok med det...men Mariann Thomassen..kjent fra Surferosa...er dama som skal fronte disse fantastiske smykkene for oss.. En like rå dame!

Jeg har sett den...oh my god...jeg digger den høyere enn himmelen. Det var nummeret før jeg ble lagt inn...hehe...klarte nesten ikke å gi slipp på dem.
Skulle ønske jeg var like kreativ som Fam jeg.. Det hadde vøri skoj...
Men tror ikke jeg hadde kunnet laget slike fantastiske ting som henne. Men det er lov å drømme...
 
 
For de av dere som ikke vet hvem hun er...
så er det bare å goooogle.
Vips,så ser dere denne råe dama...som har designet en smykke-kolleksjon for oss i A&C... Kjenner bare jeg tenker på det..at jeg får pusteproblemer.....
MÅ ha..bare MÅ ha!!! 
 
To be continued.......!!
 
 
 

1 kommentar: