onsdag 15. februar 2012

Hvor lenge varer singellivet?

...ikke at jeg føler meg aLene eller ensom på noen måte. Men jeg ser jo også på de rundt meg..at det er noe de ønsker seg. En som de kan dele livet med. Superhyggelig det...men det finnes en grense. Jeg selv har vært singel noen deilige år nå..og trives egentlig med det..helt til den "rette" står på døra mi og hulker..ber på sine knær..om at jeg vil ha han som mann. Ja,for det er vel sånn det funker? Etter noen år som singel..så fungerer man sykt godt aLene også...ingen som man bør ta hensyn til..ingen man bør plukke opp godt brukte boksere etter..ingen som roter uten å rydde...osv..osv... Men alternativet blir jo da å leve aLene. Jaja...så får jeg vel det da..sånn som flere andre. Men mann er IKKE mann. Kan jo bare ta bildet til høyre. HVA FAEN er det lissom? Om jeg skulle ha våknet en vakker dag..med en sånn en ved min side. Ja,hadde jeg ikke kappa av meg armen før..så kan du være skråsikker på at det hadde skjedd nå. Hadde LETT levd med en arm. Enn å levd livet med en sånn. Shitt!! Mulig han hadde sagt det samme til meg også... Tror neppe han hadde fått penger til angrebussen en gang. Klar deg selv. UUUT!!!

 Men..så har vi sånne karer som denne klumpen her da..hehe..stakkars. Noen sparer i mange år for å i det hele tatt få seg noe som ligner en six pack. Disse kara her veit jeg egentlig ikke hva sparer til..Langt hår kanskje? Nei,jeg skjønner at man fort kan bli litt kresen med åra.. Jeg er langt ifra perfekt. VELDIG klar over det.. Det sies jo at man vet hva man VIL ha..og hva man IKKE vil ha. Tror helt klart at det ligger noe i det. Men det er vel til syvende og sist det indre som teller. Må vel innrømme det. Men litt sjarm må da være lov å ønske seg? Mulig jeg hadde fått muligheten til å begynne å trene litt igjen...gratis..om jeg hadde hatt en sånn ting som dette. Han er jo et perfekt klatrestativ. Hmmm..menn kan bruke stil så mangt. Takk..men nei takk.
Jeg tror jeg venter litt med denne drømmemannen.. Så lar jeg heller mine venninner og kompiser finne sine først. Slik at jeg kan dagdrømme om f.eks George Clooney..eller andre hunker. Kan ikke nekte for at han George er en snasen MANN. Shitt. Får nesten ståpels av å se på han....knurr... Jaja,over til hverdagen.
Fortsatt singel...men åpen for forslag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar