mandag 11. oktober 2010

..kanskje nissefar liker den litt mer rocka sokken?

...nå er det (snart) jul igjen... Og jeg må jo ha fått den feteste julesokken ever,av ei på jobben idag. Nå kjenner jeg at jeg ble litt glad for at jeg sendte henne til New York...fnis...
Dette med ferie-gaver en utrolig koslig greie.. Jeg har den "tradisjonen" selv,med noen av mine bestisser. ..Jeg ikke er den som reiser mest eller lengst...men man bør ikke dra langt før man har lyst til å kjøpe en ferie-gave til noen...(Nabo-byen er langt nok for meg..hihi)..

Dersom nissfar ikke gidder å gi meg noe snadder i år.. Da er det enten fordi han mener jeg har lagt på meg...eller at jeg er for voksen blitt... Det er ihvertfall IKKE fordi sokken ikke er julete nok! Sokk er sokk.. Men om så...da gidder jeg ikke å tro på han mer!
Basta!!!! Så nå gleder jeg meg ekstra til jul...helt klart.
Så takk takk,Mathilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar