torsdag 14. oktober 2010

Kongen av alle Konger!!!

Kongen av Queens... Doug Heffernen er bare helt min sans for humor.. Er nesten blitt litt avhengig av denne karen. Bare MÅ se han før jeg legger meg... Det hørtes kanskje ikke helt bra ut...men det er sant! 20min med han før jeg legger meg gir meg et smil om munnen og en god natts søvn... Skulle nesten (?) ønske at jeg var Carrie... Hun må jo kose seg glugg ihjel.....HVER DAG!! Jaaa,jeg vet at det bare er film,men det må da være lov å drømme litt. Han er vel i utgangspunktet ikke akkurat drømmemannen heller....men alikevel.. Finner ikke drømmemannen på byn heller... Lene Heffernen...hmm...Lene Heffernen...joa..det kunne funka. Jeg kan jo ihvertfall nyte den lille tiden jeg har med han..opptil flere ganger i uka.... Gleder meg allerede til i kveld...for da kommer han på besøk igjen..... Kongen av alle Konger!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar