mandag 18. oktober 2010

One piece...Teletubbie-bunad for voksne!!

 ...Ok...greit...jeg innrømmer at jeg har en sånn "One piece"...eller Teletubbie-bunad som jeg liker å kalle den..(det jeg skal si nå er nesten litt flaut)..som jeg hopper inn i en ettermiddag jeg ikke vil ha på meg noe som sitter som spytta på meg!! Ikke er den like hot lenger..og det er nok en grunn.. En god en faktisk. For den er laaangt fra lekker....Jeg ser jo den...for å si det sånn...LETT!!! Man må være blind om noe annet.
Men det værste som kan skje...må jo være at man bruker denne greia sååå mye at man ikke legger merke til at man legger på seg...uff! Tenk å fylle ut en slik bunad...oh my god....hehehe...Tenk deg Doug Heffernen i en sånn..hehe.. Jeg skulle gitt myyyye for å se han i en rååsa Teletubbie-bunad... Han kan godt få min...null problem!! Jeg har nemlig ikke tenkt til å få bråk med Greenpeace neste sommer.....Gjemme meg bak busker,blandt badeballer og solkrem... Glem det!!
...Gi bud...og min kan bli din!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar